مطلب باران
فراتر از یک وبلاگ
نگارش در تاريخ 4 / 1 / 1392برچسب:, توسط mahdi

10خودروي خیلی گران قيمت جهان!

به گزارش گروه بين الملل بازار خبر  به نقل از پايگاه خبري سي.ان.بي.سي 10 خودروی بسیار گران قیمت جهان در سال 2011 معرفی شدند .

در ابتداي اين فهرست، به عنوان رتبه نخست، بوگاتي ويرون قراردارد كه قيمت نهايي آن يك ميليارد و 700هزار دلار اعلام شده است.

علاوه بر اينكه عنوان گران قيمت ترين خودروي جهان را دارد، بعد از اس.اس.سي آلتيميت آئرو رتبه دومين خودروي پرسرعت جهان را به خود اختصاص داده است.

برای دیدن بقیه عکس و قیمت ها به ادامه مطلب بروید.

21
ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ 26 / 12 / 1391برچسب:, توسط mahdi

لامبورگینی از ابتدا تا کنون

لامبورگینی از ابتدا تا کنون

 


شرکت لامبورگینی در سال 1963 توسط "فراچیو لامبورگینی" و به منظور تولید تراکتور تاسیس شد. بعد ها طی تغییراتی به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده خودرو های اسپرت تبدیل شد. در این متن تاریخچه این فرایند همراه با اطلاعاتی در مورد خودروهای تولید شده را با هم مطالعه می کنیم.

شرکت لامبورگینی در سال 1963 توسط "فراچیو لامبورگینی" و به منظور تولید تراکتور تاسیس شد. کسب و کار تولید تراکتور لامبورگینی به تدریج گسترش یافت و در سال 1970، دومین کارخانه این شرکت به منظور تولید سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ساختمان تاسیس شد. موفقیت باورنکردنی شرکت لامبورگینی در "سنت آگاتا" ایتالیا، مکانی که مقر اصلی شرکت همچنان در آن قرار دارد، جشن گرفته شد.

21
ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ 26 / 12 / 1391برچسب:, توسط mahdi

مطالبی در مورد منشور کوروش

استوانهٔ کوروش بزرگ یا منشور حقوق بشر کوروش است که در سال ۵۳۸ پیش از میلاد به فرمان کوروش بزرگ هخامنشی پادشاه و بنیانگذار شاهنشاهی هخامنشی نگاشته شده‌است. نیمهٔ نخست این لوح از زبان رویدادنگاران بابلی و نیمهٔ پایانی آن سخنان و دستورهای کورش به زبان و خط میخی اکدی (بابلی نو) نوشته شده‌است. این استوانه در سال ۱۲۵۸ خورشیدی/ مردوک، خدای بزرگ بابلی) در شهر بابل باستانی پیدا شده و در موزه بریتانیا در شهر لندن نگهداری می‌شود.[۱] این منشور یکی از بزرگترین نشانه‌های روحیهٔ بردباری در فرهنگ ایرانی است.

21
ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد